Twisted Faith
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Declined]DK söker raid guild för lvl 80

2 posters

Go down

[Declined]DK söker raid guild för lvl 80 Empty [Declined]DK söker raid guild för lvl 80

Post  Zelian Wed Nov 26, 2008 12:25 am

Tjo Smile

Jag har då en lvl 74 DK på Maggy jag kommer vara lvl 80 med han snart då det e lungt lvlar kanska snabbt dock. Ja jag har spelat wow i typ 4 år nästan lika länge sen release då och under den tiden har jag lyckats lvla typ 5 70 då mina gammla mains en 70 pally 70 rogue och 70 Priest men dom e på Aggramar med har lagt ner att spela där pga att mina polare lirar på denna och jag ville spela med dom (Ccpleymo Cczenn Cciverthy) och jag har då gjort några raids då innan WOTLK så har jag gjort Kara ZA Maggy Grulls och lite SSC och TK men bara The Lurker Below i SCC och Fel Reavern i TK (Kommer ej ihåg namnet) så man har ju lite experience i det. Om ni undrar vad jag har för spel tid och när jag kan raida så e det när som helst har inga tider att stoppa spela kan spela 24/7 men har skola och skit som jag ska te men jag e oftast inne direct när jag kommer hem det ända som kan stoppa mig från att spela e väll om jag ska på kalas för att träffa släktingar eller om strömen slås ut :C

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Magtheridon&n=Zelian min chars gear och stats

Nja finns väll inte så mycket mer att skriva en hoppas att man kommer in då

Zelian

Number of posts : 1
Registration date : 2008-11-26

Back to top Go down

[Declined]DK söker raid guild för lvl 80 Empty Re: [Declined]DK söker raid guild för lvl 80

Post  Waylon Thu Nov 27, 2008 1:43 pm

I dident even bother reading since you dident bother to use the form we have.

Declined

Waylon
Admin

Number of posts : 142
Age : 43
Ort : Sweden
Registration date : 2008-11-11

https://twistedfaith.aforumfree.com

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum