Twisted Faith
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Try]Legallyblond - DPS/Tank Paladin

2 posters

Go down

[Try]Legallyblond - DPS/Tank Paladin Empty [Try]Legallyblond - DPS/Tank Paladin

Post  Legallyblond Sun Nov 23, 2008 5:56 pm

Character
* Nick:
legallblond

* Class and Race:
Belf, Paladin

* Level:
80

* /played Write how much time spend in total
176dagar played!

* A link to your gear and talents: A profile linked through either armory ctprofiles or something else, pref armory.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Magtheridon&n=Legallyblond , förtillfället tycker jag inte det spelar någon roll, sitter o nötar heroics för att bygga upp geaern, men mesta del får mna ju av naxx för att kunna gå vidare

* Professions: Can you craft something special?
nop har inte fått något skoj än, men jag är JC/enchanter o jag slackar inte på de heller , så snart lär jag få något fint =)

* Bosses you(your guild) killed in preTBC: With what class and what guild?
Allt ! var raid leader i en NAXX guild så jag har allt i huvudet hur de gjick till och komemr fortfarande ihåg de Razz...

* Bosses you(your guild) killed in TBC:
Allt utom SWP

* Person(s) in guild vouching for you, leave empty if none:
känner ingen i guilden man jag hoppas lära känna er =) brukar tjötta rätt bra så de går rätt fort Razz

* Where and how did you hear about us?
ni sökte folk i generalchaten.


Personal information:
* Age:
23
* Sex:
male
* Nationality:
Sverige, vänersborg (västragötaland)

* Playing times: Can you attend almost every raid sun-thur 19:00-23:00 and still show up fully prepared for every raid? How much time to you spend ingame each day/week?
Jag är ekonomi ansvarig på mitt jobb så jag kan jobba när jag känner för de Razz.. om inte någon sopa lyckas tabba sig men de löser jag snabbt =)

* Previous guilds: Why did you leave them?
Senast guild var "farlig som fan" en polar guild som jag lirade med för att lvla up. innan de så va de Imperid men den dissbandade.

* Other: Is there anything else you want to add, do it here.
jag är inte så bra på att skriva vad jag tycker o tänker , de är enklare o prata me mig i ventrilo ifall ni har några frågor.
som sakt jag har varit raid leader för Naxx o mycket annat så jag har skills och experiance. hoppas de går för alla i denna guild! =).. jag är här för att köra till ögonen blöder o hoppas att alla för lika focuserade som jag på att får progress, vilket jag tror ni är. vill ni ha hjälp med med tactics under bossar så hjälper jag gärna till. jag är en soft snubbe som är lätt att prata me =)

Puss o kram

MVH
Legallyblond

Legallyblond

Number of posts : 1
Registration date : 2008-11-23

Back to top Go down

[Try]Legallyblond - DPS/Tank Paladin Empty Re: [Try]Legallyblond - DPS/Tank Paladin

Post  Waylon Sun Nov 23, 2008 11:03 pm

noted

Waylon
Admin

Number of posts : 142
Age : 43
Ort : Sweden
Registration date : 2008-11-11

https://twistedfaith.aforumfree.com

Back to top Go down

[Try]Legallyblond - DPS/Tank Paladin Empty Re: [Try]Legallyblond - DPS/Tank Paladin

Post  Waylon Sun Nov 23, 2008 11:59 pm

Good app, see u atleast spent some time writing it.

Your offered a try spot, /w for a invite ingame.

Waylon
Admin

Number of posts : 142
Age : 43
Ort : Sweden
Registration date : 2008-11-11

https://twistedfaith.aforumfree.com

Back to top Go down

[Try]Legallyblond - DPS/Tank Paladin Empty Re: [Try]Legallyblond - DPS/Tank Paladin

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum